Usměvavá Gruzie
V roce 2012 tehdejší vládnoucí strana přislíbila v předvolební kampani nazvané “Usměvavá Gruzie” nejchudší části obyvatelstva nové zuby výměnou za hlasy v její prospěch. Zubaři začali lidem odstraňovat nemocné zuby, slíbeného nového chrupu se však po prohraných volbách důvěřiví voliči už nedočkali… Luka Beradze zavádí ve svém hořce úsměvném dokumentu diváky do ospalé gruzínské vesnice, přibližuje životy jejích obyvatel, a ukazuje, že věřit slibům populistických politiků a hlasovat se zištnými úmysly se málokdy vyplácí; v širším kontextu pak přináší zamyšlení nad tím, jaká je hodnota obyčejného člověka v očích představitelů politických stran.