Ententýky dva špalíky
Dětská říkanka, která nabývá na hrozivosti. I v něčem tak zdánlivě nevinném a mezinárodně srozumitelném můžeme nacházet podtexty – a právě vícevýznamové čtení dává krátké hříčce japonského rodáka Šigea Arikawy punc pamětihodnosti. Může mít rozpočítadlo fatální následky? A od jakého věku chápeme, že ne každá hra je nevinná?