Bod obnovy
Píše se rok 2041 a lidstvo dosáhlo bodu, kdy dokáže obelstít smrt. V případě nepřirozeného úmrtí má každý právo být znovu oživen. Stačí si jen nejpozději každých 48 hodin vytvořit zálohu osobnosti – bod obnovy. Existuje ale hnutí, které se snaží tento princip sabotovat. Agentka Em se postupně zaplétá do případu, který není tak jednoduchý, jak by se na první pohled mohlo zdát, a jehož důsledky zasahují až do nejvyšších pater politických institucí. Strhující příběh, výjimečně vynalézavé vizuální ztvárnění i polemika o tom, zda je technologický pokrok vždy prospěšný, tím vším je unikátní celovečerní debut režiséra Roberta Hloze.