Neúspěšný casting do mainstreamového filmu svede dohromady herce a herečku. Role nedostanou, a tak se rozhodnou natočit vlastní film. Film, ve kterém popřou pravidla cenzury, ve kterém bude vše dovoleno a ve kterém se nenechají omezit nikým a ničím. Z dvojice se stává přibráním kameramana a režiséra Zyi trojice a okouzlující dobrodružství začíná. Loupež (je přece nutné film nějak zafinancovat) je nejen začátkem natáčení, ale také divoké jízdy, hry, oslavy přátelství a kinematografie. Temná hmota​ je moderní ohlédnutí za francouzskou novou vlnou i prudce současný film, který připomíná, proč je filmy nejen radost točit, ale i sledovat.