Odtrženy
„Od okamžiku, kdy se mi narodil syn, mám pravidelné noční můry o mé matce.“ Bez okolků a s odzbrojující upřímností nás renomovaná francouzská dokumentaristka Émilie Brisavoine vtahuje do vesmíru své poněkud specifické rodiny. Poté, co vzala před osmi lety šarmantním útokem canneské publikum s portrétem nevlastní sestry a její famílie Oh La La Pauline!, upírá tentokrát zkoumavý a bolestí prodchnutý pohled na fascinující a ničivý živel jménem Meaud. Punkovou mámu, která jí dala život, aby z něj pravidelně utíkala. Spontánní feministku, okouzlující babičku. Uhrančivá intimní odysea do hlubin vlastní duše, sugestivní kinematografický výkřik tvůrkyně pátrající po stopách odpíraného citu.