Za polem
Alkohol, kroje, tanec a konfrontace s nepříjemnými pravdami, to vše čeká mladou Elišku, která uvázne v tajemné hospodě. Musí najít odpověď na to, jestli opravdu smrtí vše končí, nebo naopak teprve začíná.