Slunce je zdroj života, tepla a zdraví. Britští teenageři ale žijí v zemi, kde se jim jeho svitu nedostává. Psychicky trpí, fyzicky strádají a slunce jim nahrazují ampulky vitaminu D. Jejich snem je únik na Baleáry, v případě hlavního hrdiny na Mallorcu, nechat se pohltit sluncem a nasát do sebe jeho paprsky v omezeném čase prázdnin co nejvíce, aby si jejich stopy uchovali i pod zamračeným domovským nebem. Surrealisticky poetický snímek o teple a snech. O údivu místních, pro které je slunce samozřejmostí. O temném fenoménu „balconingu“, který některé turisty stojí život, přestože si jen přijeli užít slunce.