Znovuobjevený domov
Jakým způsobem se cizí záběry vpíjí do našeho vědomí? Co nám říkají o době, ve které jsme nikdy nebyli, ale přesto máme pocit, že ji důvěrně známe? V časech, kdy se rodinné záznamy stávají nedílnou součástí každodenního života, přichází mladá režisérka s originální reflexí portugalské minulosti. Skrze rozhovory s filmaři rozkrývá stovky amatérských záběrů, prchavých „otisků kultury“ její rodné země, a ptá se, jak s těmito záběry dále pracovat. Citlivá esej prověřuje ambivalentní charakter nostalgie, odhaluje složitost tvůrčího procesu a vybízí k zastavení v místech, kterým říkáme domov.