Pohledy dvou žen se náhodně potkají v liduprázdné knihovně. Dva muži diskutují o tom, jak vypadá ten nejlepší polibek. A pak se líbá jiný pár a ona ho kousne… Střípky vztahů, láska, vášeň, racionalita, zhnusení. Těmito fenomény provázejícími milostné vztahy se zabývá okouzlující snímek režiséra Kima Allamanda. Ten se rozhodl rozbourat klišé toho, jak film obvykle zachycuje lásku tím, že vztahy rozebral na drobné fragmenty tak zručně, aby divácká očekávání mohla volně vysublimovat a mohla být nenápadně nahrazena novým svěžím pohledem. Rychlá nahlédnutí do jednotlivých vztahů jsou vtipná i bolavá. Přesně jako vztahy kolem nás.