Další z ubíjejících dnů na maloměstě. Viki, Sára a Kiki, od dětství nerozlučné kamarádky, se chystají strávit volné odpoledne jako jedno z mnoha dalších. Vodka, cigarety, hovory o všem a o ničem. Dynamika mezi nimi je ale dnes jiná, výbušnější. Jedna z nich totiž postoupila do dalšího kola modelingového castingu a zvýšila tak tím své šance opustit prostředí, kde sny a naděje neexistují. Kamarádky by ji možná chtěly podpořit, ale jen v případě, že by jejich rozzlobený smutek a žárlivost nebyly tak neodbytně silné… Nemilosrdný, ale neodsuzující pohled na dospívání bez vyhlídek na světlejší zítřky.