Zběsilé pokusy
Matthiase čeká transformační víkendový kurz „Moje hodnota na Zemi“, kam ho za nemalé peníze přihlásila jeho přítelkyně. Má mu pomoci s chronickým nedokončováním věcí. Než však Matthias odjede, zaskočí ho novinka: bude otcem. Chce tak víkend, kterého se účastní s nechutí, využít k zodpovězení nových palčivých otázek. Alternativní terapeutce se ale, zdá se, nedá dvakrát věřit. Tragikomedie Zběsilé pokusy si bere na paškál oblast osobního rozvoje a nešetří pochybné terapeuty, kteří nabízejí rychlé řešení. Co když si totiž máme na existenční otázky někdy odpovědět sami a nehledat řešení u ostatních?