Změna
Milo žije v domově pro nepřizpůsobivé dívky. Zatímco ostatní zde zápasí se svým problematickým chováním, Milo svádí daleko větší boj, neboť za zdmi ústavu prochází tranzicí. Jediným, kdo jeho*její změnu vnímá a podporuje, je pečovatel Nicki, který je pro Milo mužským vzorem i osobou, do níž si projektuje svou touženou identitu. Avšak zdi ústavu jsou příliš tenké na to, aby Milo jednoho dne nezaslechl*a hořkou novinku, která obrátí jeho*její svět na ruby. Změna je nejen snímkem o křehkosti genderové identity, ale také o důležitosti podpory okolí ve chvílích, kdy se naše vnímání sebe sama proměňuje.