Vztah Freda a Luisy je založen na rovnosti a popírání přežitých představ o genderových rolích. Jejich přesvědčení je však vystaveno zkoušce ve chvíli, kdy si chtějí říct své ano. Je to nejen kulturní střet, způsobený setkáním dvou rodin z rozdílných kontinentů, ale i síla svatebních tradic, které snoubence zastihnou nepřipravené a učiní z nich cizince na vlastní svatbě. Sophia Mocorrea se ve své vztahové studii zajímá o boj jedince se společenským tlakem, kterému nelze nikdy zcela uniknout. Činí tak nekompromisně, s kamerou blízce postavenou postavám. I proto jí neunikne jediný záchvěv lásky či pochybností.