Guras
Život v severoindickém Darjeelingu plyne nevzrušivě. Klidné dny jen tu a tam rozčeří vesnický rituál nebo nečekané drama, jako když se devítileté Guras ztratí milovaný pejsek Tinkle. Snad ho vzal někdo ze sousední vísky, a ne levhart potulující se po okolí. Dívčini rodiče mají plnou hlavu starostí, sklizeň kardamonu nejde podle plánu, a tak na ně doléhá celá tíže holé existence. Na pátrání po čtyřnohém příteli sice Guras zůstala sama, v magickém kraji čajových plantáží ale dobrá rada čeká na překvapivých místech... Mystická odysea o bolesti ze ztráty a rozdílech v truchlení dětí a dospělých.