Uvnitř žluté kukly
Mystická filmová pouť o těch, kteří se nezakuklí ani pod tíží holé existence. Thien se vrací ze Saigonu do rodného kraje, kam převáží osiřelého synovce a ostatky jeho tragicky zemřelé matky, své švagrové. Cesta do zapadlého koutu Vietnamu rozjitří jeho víru a vyvolá přízraky minulosti. Debutující režisér Thien An Pham si počíná obdobně jako proslulý architekt Jan Blažej Santini-Aichel. Nepřerušované záběry vede trpělivě a tišivě, s vědomím, že samo prostorové řešení uměleckého díla může vést ke spirituální zkušenosti. Jedna z nejzásadnějších událostí festivalu v Cannes, uvedená v sekci Quinzaine, získala Zlatou kameru pro nejlepší debut festivalu.