Druhá šance
Krása a něha skrytá v nenápadnosti. Otec a jeho dvacetiletá dcera, dvojice, která od sebe byla odloučena příliš dlouho, se nyní vydává na cestu ze San Diega do Nového Mexika. Po letech k sobě hledají vztah skrze dívčiny problémy se závislostí. S každým překonaným kilometrem zjišťují, že mají společného více než jen slabost pro cukrovinky. V roadmovie Druhá šance ztvárnili hlavní role charismatické dvojice Ewan McGregor a jeho dcera Clara McGregor a vdechli svým postavám neopakovatelné kouzlo autentičnosti. Drama protkané jemným humorem a rodičovskou láskou mělo světovou premiéru na festivalu SXSW.