Arine se kvůli tíživé finanční situaci navrací do rodného města a přijímá práci překladatelky, která se na zdejší farmě stará o komunikaci mezi sezonními pracovníky z Guatemaly a jejich kanadskými zaměstnavateli. Sice má zůstat nestranná, když je však svědkem opakovaného zneužívání migrantů, nedokáže mlčet. Je totiž možná tou jedinou, kdo je nevidí jako pouhou námezdní pracovní sílu, ale především jako lidské bytosti. Sebejistý debut Piera-Philippa Chevignyho vypráví napínavý příběh o bezpráví a zdůrazňuje důležitost soucitu a odhodlání bojovat za správnou věc, neboť je to empatie, která má sílu nás spojovat, nikoli rozdělovat.