Cesta draka
Při příležitosti padesáti let od úmrtí Bruce Leeho uvádíme jeden z nejdůležitějších akčních filmů historie. Cesta draka je třetí a nejvýraznější z hongkongských snímků, jimiž ze sebe Lee udělal mezinárodní hvězdu. Oproti Velkému šéfovi a Pěsti plné hněvu se film neodehrává v Asii, ale v Římě, kde Leeho postava pomáhá svým příbuzným proti mafiánskému syndikátu. Z dnešního pohledu jde o přehlídku ikonických scén spojených s Leem, od výkřiků napodobujících kočičí mňoukání po finální souboj s Chuckem Norrisem v římském koloseu. Lee se tu chopil i režie a měl úplnou kontrolu nad výsledným filmem.