Máma má vždycky pravdu
„Nepij tolik vody, budeš mít v břiše žáby!“, „Nejez ta semínka od melounu, vyroste ti v břiše strom!“ Kolikrát jsme tyto a podobné věty slyšeli od našich maminek. Nechce se tomu věřit, ale co má člověk dělat, když ví, že máma má přece VŽDYCKY pravdu?