Bábovka
Mína si v poklidu hraje na pískovišti se svou Hračkou. Vpád Totemáků je děsivý a Hračka se v mžiku stane obětí únosu. Mína se ale nevzdává a pouští se do odvážného plánu, jak kamaráda zachránit.