Táta Baterka
Táta Baterka pracuje neúnavně každý den. Je v ovladači na televizi, když si chceme pustit pohádku, je v baterce, když si potřebujeme ve tmě posvítit, pohání hračku, když si s ní chceme hrát. Je vždy připravený! Kdo ho ale nabije, když mu síly docházejí?