Holčička Zuza jezdí ráda s rodiči na zahrádku, kterou mají v nedaleké zahrádkářské kolonii. Na každé z malých zahrádek se děje něco zajímavého, ale ta úplně vzadu se zdá obestřená tajemstvím, které se děvčátko rozhodne odhalit.