Deniska umřela
Chlapec a pejsek Deniska jsou nerozlučnými kamarády. Chodí spolu ven, mazlí se, usínají spolu. Jednoho smutného dne se ale musejí rozloučit, Deniska již není. Znamená to ale, že už se nikdy nesetkají? Existují přece vzpomínky, které nemizí, a noví přátelé, kteří ty staré sice nenahradí, ale mohou pomoci smutek zmírnit.