Omen
Rodina mu kdysi přiřkla nálepku ďábla a donutila ho odejít do Evropy. Po osmnácti letech se Koffi vrací do rodného Konga s těhotnou přítelkyní a doufá, že kulturně podmíněné jablko sváru už ztratilo svoji někdejší hořkost. Nevinný incident ale rozdmýchá novou vlnu hysterie a nepochopení, zatímco v nedalekých ulicích zuří válka dětských gangů. Sledovat Omen znamená nahlédnout do krasohledu modernity, kde se posmutnělé úvahy o dědictví kulturních tradic proměňují do hypnotického tance nezapomenutelných obrazů, barvitých metafor a intuitivních významů. Dokonale chaotický, přesto cituplný karneval ocenila porota v Cannes cenou New Voice Prize.