Kéž bych mohl hibernovat
Jen těžko lze hledat více znečištěné město než mongolský Ulánbátar. Většina obyvatel žije v jurtách a vytápí uhlím, aby přežila mrazivé zimní teploty. Dospívající Ulzii je na tyto podmínky zvyklý, nechce ale ustrnout, protože vyniká ve fyzice a sní o studiu na prestižních univerzitách v zahraničí. Když však jeho matka odejde pracovat na venkov, je nucen postarat se o své mladší sourozence a upozadit své vlastní vyhlídky. Zatímco někteří medvědi celou zimu hibernují v opojném spánku, jiní musejí zarýt své drápy a popasovat se s nepřízní osudu. Suverénní debut je tlumenou oslavou síly lidského odhodlání. Ve své první velké roli exceluje Battsooj Uurtsaikh.