Seymour Moskowitz (Seymour Cassel), dlouhovlasý, groteskně kníratý hlídač parkoviště se právě přestěhoval z New Yorku do Los Angeles. Úzkostná kráska Minnie (Gena Rowlands) pracuje jako kurátorka v tamním muzeu moderního umění a udržuje ponižující poměr s ženatým mužem (John Cassavetes). Z domluvené schůzky naslepo, která skončí naprostou katastrofou, ji zachrání živelný Seymour, který se posléze s nelíčenou upřímností rozhodne, že jedině Minnie je pro něj ta pravá. Romantické komediální drama mimo jiné i o tom, že lásku lze vyznávat i hněvivě, sám Cassavetes věnoval „všem, kteří nepřišli k oltáři s osobou, se kterou měli“. Role matek obou titulních protagonistů si s gustem zahrály skutečné matky Johna Cassavetese a Geny Rowlands.