Trailer na film, který nikdy nevznikne: Směšné války
Oznámení o úmrtí Jeana-Luca Godarda loni v září přišlo jako blesk z čistého nebe, protože, stejně jako v případě takového Davida Bowieho, jsme výjimečného umělce považovali za nesmrtelného. Desítky let trvající a nikdy neutuchající hledání nových definic tvorby i výbušná a zároveň hluboce intelektuální polemika se světem i sebou samým vibrují i skrz dvacetiminutový snímek, jednu z posledních kreativních erupcí JLG před dobrovolným odchodem ze světa. Uvádíme společně s další novinkou, exkluzivním archivním střihovým snímkem Godard o Godardovi.