Královnin gambit
Čtyři roky po úspěšném artovém drahokamu Neviditelný život Eurídice Gusmãové přichází Karim Aïnouz s dalším strhujícím a stylisticky podmanivým svědectvím o nezdolné ženské vnitřní síle, jež nedávno soutěžilo v Cannes o Zlatou palmu. Šestnácté století se blíží ke své polovině a v tudorovské Anglii vládne smutně proslulý Jindřich VIII. Jeho šestá žena Kateřina Parrová žije s vědomím toho, že nemusí být poslední tyranovou chotí, a zároveň doufá v uskutečnění svých progresivních myšlenek, spojených především s vírou. Úchvatní Alicia Vikander a Jude Law v hlavních rolích moderně vyprávěného dobového filmu, který je zároveň svého druhu psychologickým thrillerem.