Říše zvířat
Blízká budoucnost, v níž se odehrává příběh filmu, jemuž se dostalo cti zahájit letošní canneskou soutěž Un certain regard, se od naší reality na první pohled neliší. Pokud však přehlédnete mysteriózní fenomén, který část populace podrobuje mutaci v hybridy lidí a zvířat. Stvoření považovaná za hrozbu jsou držena v izolaci od rodinných příslušníků a ostatních tzv. normálních lidí. Těmi jsou i sympaticky potrhlý François a jeho šestnáctiletý syn Émile (jedineční Romain Duris a Paul Kircher), kteří náhle opouštějí Paříž a stěhují se do městečka, kde stojí centrum pro „odlišné“… Velkolepé a intimní přirozeně koexistuje v emocionálně odzbrojujícím snímku, který je originálním příspěvkem do diskuse o tuposti lidské rasy ve vztahu k životnímu prostředí.