Etero je nezávislá, téměř padesátiletá žena, která léta provozuje vlastní krámek v odlehlé vesnici. Vdané kamarádky, pro něž jsou rodina a děti vším, na ni hledí s nepochopením i jistou nadřazeností, Etero si však své svobody cení nade vše. Nehoda, která ji jednoho dne při sběru ostružin málem připraví o život, v ní však probudí touhu, jakou dosud nepocítila… Romantické drama, jehož poetika čerpá ze silné tradice gruzínské kinematografie, se s nevšední lehkostí a humorným nadhledem dotýká stále silněji rezonujících témat emancipace a práva nepodrobovat se tlaku společenských norem. Eka Čavleišvili v roli zemité Etero, která objevuje kouzlo poezie, romantické lásky i radost z vlastní tělesnosti, se dočkala vřelého přijetí publika letošního canneského festivalu.