Anatomie pádu
Sandra (fascinující Sandra Hüller) je úspěšná spisovatelka, žijící s manželem a synem Danielem ve francouzských Alpách. Když se Daniel jednou vrací z procházky se psem, najde na zemi otcovo mrtvé tělo. V domě kromě manželů v té době nikdo nebyl, je tedy nutné vyšetřit, zda byl smrtící pád následkem sebevraždy, nebo zda Sandra muže zabila… Justine Triet ve strhujícím soudním dramatu se sofistikovaně feministickým podtónem postupně až na dřeň rozkládá vztah ústředního páru a staví publikum před otázku, jak by obstál jejich vlastní vztah, kdyby momenty soukromého pekla byly podrobeny zkoumavému zraku veřejnosti. Zlatá palma na letošním festivalu v Cannes.