Chiméra
80. léta minulého století. Rozcuchaný, neoholený, v umouněném bílém saku, neustále s cigaretou – takový je Angličan Arthur (Josh O’Connor), vracející se do přímořské vísky kdesi v Toskánsku. Živobytí? Lovec pokladů – s bizarními kumpány vykrádající etruské hrobky. Za nedbalým zevnějškem se ale skrývá i vnitřní zmatek, zaviněný neodbytnými vzpomínkami na ztracenou lásku Beniaminu. Fantazijní příběh či výstředně komediální filmový přelud? V programu karlovarského festivalu nemůže chybět ani čtvrtý celovečerní film Alice Rohrwacher, typicky dějově rozdivočelý a vyprávěný nezaměnitelně živým stylem.