Club Zero
Jste to, co jíte? No samozřejmě! Ale nezapomeňte, že důležité je i to, jak jíte. To vštěpuje slečna Novaková (Mia Wasikowska) frekventantům volitelného kurzu výživy, jímž otevírá obzory na soukromé střední škole. Vyučovaná metoda „vědomého jedení“ působí neortodoxně, a to ještě žáci netuší, že po strávení všech jejích principů mohou vstoupit do exkluzivního Clubu Zero. Jessica Hausner se vrátila do Cannes s distancovaně geometrickým filmem, pronikavě glosujícím vztah člověka k jídlu, potažmo i ke světu. Brutální premisa zasazená do brutalistické mizanscény; film jako vystřižený pro jedinečné prostředí kinosálů hotelu Thermal.