Karaoke blues
Holappa pracuje jako stavební dělník, žije na ubytovně a smutek zahání nadměrnou konzumací alkoholu. Ansa vykonává špatně placenou práci v supermarketu a večer se vrací do prázdného bytu, v němž se z rádia linou zprávy o krvavé ruské invazi na Ukrajině. Trajektorie jejich životů se jednou večer protnou v omšelém karaoke baru… Aki Kaurismäki, žijící klasik s nezaměnitelným režijním rukopisem a nejsušším humorem, se do Cannes vrátil po dvanácti letech v nejlepší formě. Melancholicky romantickou komedií v rytmu Mambo Italiano rozněžnil i okoralá srdce největších cyniků a odvezl si za ni Cenu poroty, vedené loňským vítězem Rubenem Östlundem.