Matka všech lží
„Proč nemám z dětství ani jednu fotografii?“ Tato otázka stojí na počátku pátrání po tajemstvích rodiny marocké režisérky Asmae El Moudir, jež získala na letošním festivalu v Cannes cenu za režii v soutěži Un Certain Regard. Rodinnou historii rekonstruuje režisérka s pomocí všech jejích členů. Otec pro potřeby snímku postavil s neobyčejným smyslem pro detail miniaturu sousedství, kde rodina žila, matka ušila šaty pro figurky, které reprezentují je samé, přátele i sousedy. Všichni jsou tak najednou konfrontováni s pohledem na svá mladší já. Na minulost, kterou chtěli skrýt za lži, jež se ani tisícerým opakováním nestaly pravdou.