Dcery ohně
Kapverdy jako scenerie archetypálního příběhu tří sester, jež rozdělila erupce tamního „ohnivého vrchu“, vulkánu Pico do Fogo. Pod svéráznou imaginací Pedra Costy se ale dramatické kontury námětu rychle drolí. Tekutá filmová performance, schvácená vnitřním plamenem, který někdy hřeje, jindy pálí.