Sladký východ
Režijní debut Sladký východ kameramana (např. Dobrý časy bratří Safdieových) Seana Price Williamse je žánrově anarchistickou obžalobou idealistického obrazu, který o sobě samých vytváří Spojené státy americké. Studentka střední školy Lillian (vycházející hvězda Talia Ryder) za dramatických okolností opouští školní výlet, a zdá se, že v klubu, odkud utíká, zanechává i svoji identitu. Od tohoto okamžiku se stává kýmkoliv, koho v ní vidí lidé, které na svém bezcílném putování potkává. Ironický komentář nejen současného života v USA, ale také rýpnutí do filmové indie scény. To vše pomocí mnoha postmoderních odkazů nejen na Edgara Allana Poea.