Jen ať je to chlapec
Dědičné právo v Jordánsku je vyhrazeno pouze pro muže, a pokud žena nemá mužského potomka, musí se o majetek rozdělit s širší rodinou. Když Nawal nečekaně zemře manžel, ocitne se v podobné situaci – s malou dcerou musí čelit neblahým patriarchálním zákonům své země, chamtivým příbuzným i minulosti svého manžela. Středobodem sociálního dramatu je herečka Mouna Hawa, zhmotňující bezbřehou škálu emocí v postavě, která se učí řídit nejen auto, ale i svůj vlastní život na cestě k rovným podmínkám. Vůbec první jordánský film uvedený v Cannes vyniká scénářem plným mnoha zvratů, stejnou měrou drásavým, naštvaným i dojemným.