Povaha lásky
Klidný partnerský život bez sexu je lepší než vztah, kde je vášeň a hádky. To si sice myslí Xavier, ale jak se záhy ukáže, názor zcela nesdílí jeho dlouholetá partnerka Sophie. Ta totiž jedno odpoledne neodolá elektrizující přitažlivosti sebejistého údržbáře Sylvaina, najatého na rekonstrukci jejich víkendového domu. Co následuje, je okamžité sexuální porozumění, exploze potlačené touhy. Film o lásce se pod taktovkou Monii Chokri mění v břitce svižnou tragikomedii, která nabízí svěží pohled na nedostatky monogamie, stejně jako činí ženu subjektem, skrze nějž ve filmu prožíváme erotiku a smyslnost.