Papežův zákon
Strhující historické drama nestora italské kinematografie Marca Bellocchia se vrací k případu, který započal v roce 1858, kdy byl z židovské rodiny Mortarových násilím odebrán šestiletý Edgardo na základě tvrzení katolických autorit, že byl jako kojenec pokřtěn, a musí být tedy vychován jako katolík. Papežské zákony jsou neúprosné, a i přes silné protesty židovské komunity je chlapec odvezen do Říma, kde v papežském sídle získává katolické vzdělání. Příběh jedné rozdělené rodiny je silně propojen s bouřlivým obdobím sjednocování Itálie, vzpourami proti vládě papeže Pia IX. a zoufalou snahou katolické církve zachovat si svou neomezenou moc.