Sbohem, Julie
Osudový příběh o přátelském poutu mezi dvěma ženami a vykoupení dávné viny je zasazen do relativně nedávné pohnuté doby, kdy obyvatelé jižního Súdánu bojovali za územní autonomii vůči vládnoucímu arabskému severu. Po tragické manželově smrti zůstane mladá Julia se synkem Danielem na ulici, než se osiřelé dvojice ujme dobře situovaná bývalá zpěvačka Mona. Ze služebné a polovičního sirotka se postupem času stávají členové domácnosti, z Mony a Julie nerozlučné důvěrnice. Dokonce i letitá šokující událost, o níž ví jen jedna z žen, se zdá zcela zapomenuta. Sbohem, Julie zaujalo na letošním festivalu v Cannes jak publikum, tak porotu sekce Un certain regard, která strhujícímu dramatu udělila jednu z cen.