Princezna Nevěsta
Příšery, kouzla, zázraky, boj na život a na smrt, dávná pomsta, pravá láska. Kultovní film Roba Reinera Princezna Nevěsta pojímá prvky klasické pohádky, ale okrádá své postavy o míru naivity, která je žánru vlastní. S lehkostí a ironickým nadhledem vypráví o fantastickém dobrodružství překrásné princezny Pomněnky (Robin Wright) a strašného piráta Robertse (Cary Elwes). Příběh plný rozpustilých, absurdních, dojemných i mrazivých momentů zaujme také perfektně vybraným hereckým obsazením. Kromě okouzlující Robin Wright proslavil například „něžného obra“, nyní známého jako André the Giant.