Toulaví králové: Příběh Gogol Bordello
Před pětadvaceti lety zahýbal newyorskou Lower East Side fenomén zvaný Gogol Bordello.V čele dnes světoznámých průkopníků žánru gypsy punk, kteří prosluli explozívními koncerty, stojí charismatický bouřlivák Eugene Hütz, protagonista strhujícího dokumentárního portrétu. Světoběžník ukrajinského původu s romskými kořeny vytvořil unikátní multikulturní uskupení založené na sdílení duševního stavu přistěhovalců a specifičnosti hudby každého z nich – z Ekvádoru, Etiopie, Běloruska nebo Ruska. Pro Gogol Bordello a jejich frontmana tak typická naléhavost umělecká i politická nachází nedocenitelné uplatnění v nejnovější kapitole vývoje bandu – v boji hudbou proti ruské invazi Ukrajiny.