Stepní vlk
Režisér Adilchan Jeržanov spojil dohromady román Hermanna Hesseho Stepní vlk a klasické westerny Stopaři a Červená řeka. Výsledek? Cynická road movie odehrávající se v pustině zmítané občanskou válkou. Hlavní hrdina je samotářský bojovník, který se dávno přizpůsobil bezohledné realitě permanentních bojů. Přesto se rozhodne pomoci vyděšené matce najít jejího ztraceného syna. Lakonicky brutální film nás zavádí do světa prostoupeného násilím, kde panuje věčná válka všech se všemi. Hrdina je součástí koloběhu zabíjení a ukazuje, že ve světě vlků se nedá počítat se spravedlivými pistolníky.