Tiché panorama
I na jednom listu papíru se může odehrát myšlenkově bohatý příběh epických proporcí. V poetické animované miniatuře se před našima očima postupně rozkrývá kresba a příběh nejen o divokém praseti na útěku, ale i o způsobech, jakým lidé okupují místa, která dříve patřila přírodě.