Proudy lásky
Předsevzetí, že se nesmí odehrát ročník karlovarského festivalu, aniž by do jeho programu byl zařazen libovolný film Johna Cassavetese, pokračuje Proudy lásky. Poslední autorský snímek krále mezi nezávislými filmaři přibližuje okamžik, kdy se cesty stárnoucího bonvivánského spisovatele šestákových romancí Roberta (Cassavetes) a jeho emocionálně nestabilní sestry Sarah (Gena Rowlands) znovu protínají. „Láska je nepřetržitý proud, který se nikdy nezastaví,“ tvrdí s neotřesitelnou vírou sympaticky podivínská žena, procházející komplikovaným řízením o péči o dceru s bývalým manželem. Před Cassavetesovými nezkroceně autentickými rentgeny mezilidské komunikace není možné se schovat. Jejich vývoj je nepředvídatelný a při každém setkání překvapí bezděčnou odlišností od zbytku kinematografického snažení.