Nekompromisní rapper, výtvarník, scénograf a aktivista Vladimir 518 ztělesňuje raritní úkaz, který knihy nejen píše, ale i vydává. Dnes i respektovaný odborník na architekturu především předrevoluční je autorem nejen rozsáhlé publikace na téma pojmenované v názvu této upoutávky, ale i námětu dvou audiovizuálních děl, objímajících tutéž látku a natočených uznávaným režisérem videoklipů Janem Zajíčkem. Vedle nedávno uvedeného seriálu spatřuje světlo světa netrpělivě očekávaný celovečerní film, který ve fascinující výpravné sondě do české a slovenské architektury druhé poloviny minulého století exkluzivně přibližuje výjimečné stavby a originální osobnosti pod Tatrami.