Bod blaženosti značí dokonale vyváženou dávku potravinových doplňků, vedoucí k žádoucímu požitku konzumentů. Bod blaženosti je též završením trilogie, ve které Gerard Ortín Castellví sleduje cestu produktů na naše stoly. Esteticky vycizelovaný film, v němž sledujeme různé fáze, kterými musí produkt projít, aby patřičně stimuloval naše požitky, nabízí okamžitě přitažlivé obrazy. Castellví ale zároveň zpochybňuje hon za dokonalostí, v níž je funkčnost nadřazena lidství.