Učitelku filozofie Varvaru, která se studenty probírá smrt Boha, navštíví její sestra, renomovaná gynekoložka Angelina. Ta je z Moskvy povolána do malého města, aby omezila počet potratů. Do nemocnice za ní však vzápětí přichází dívka, která ji žádá o ukončení těhotenství, protože v sobě údajně nosí ďábla. Zatímco Varvara si v důsledku rozepře se studentem klade otázku ohledně zla jakožto součásti lidské přirozenosti, Angelina dívce nelegální potrat provede a uschová si embryo u sebe doma... Mysteriózní snímek Anji Kreis omamuje zlověstnou atmosférou a pokládá nepříjemné otázky o lidském svědomí, morálce a víře, přičemž na ně odmítá poskytnout jednoznačné odpovědi.