Ještě nejsem, kým chci být
Pomyslnou cenu za výjimečnost si v tuzemské tvorbě letos nepochybně zaslouží unikátní dokumentární portrét mezinárodně uznávané legendy mezi fotografy Libuše Jarcovjákové, který na letošním Berlinale nadchnul kdekoho. Unikátní projekt Kláry Tasovské a jejích spolupracovníků nahlíží půlstoletí života svérázné legendy přezdívané česká Nan Goldin výhradně skrz fascinující montáž několika tisíc jejích fotografií a deníkové záznamy, které sama předčítá. Portréty, autoportréty, zvěčněné okamžiky, hledání autentické pravdivosti v nitrech bezejmenných spoluoponentů normalizační šedi, zaznamenávání proměny těla i duše, černobílé obrazy, emoce a život v záblescích ostrého světla.